06. května 2012 08:09:07 | reagovat
O´ Pruz
V trhu to musí fičet.
Odložil jsem rychločtení a oddal jsem se zálibně obsahu.Příkladné je rozlítění se nad "Mezi mnohými stupidními reklamami, které pokrývají všemožné i všenemožné plochy". Že by stupidní reklama vybočovala z tržního prostředí. Když trh, tak i stupidní reklama, přece, ne? Nebo, že by autor volal po zřízení nějaké komise pro kontrolu stupidnosti reklam.
Autor je patrně silně negativně naladěn na počínání se společnými penězi jež posíláme EU.
Když tam ty peníze zbaběle posíláme, tak co proboha s nimi dělat. No přece utratit a to tak, aby se co nejsnadněji opět dostaly do tržního prostředí. Autor patrně nechápe podstatu EU.
EU je silně protržní organizace. Přebytky hned zase předá podnikatelům. Nevidím na tom nic špatného, netržního. Nějaký lakotný podnikatel by peníze hromadil, což by negativně ovlivnilo ekonomiku celé EU, a to přece trh nechce. V trhu to musí fičet.